Admit it, you've made a little kid cry and then made them laugh so you wouldn't get in trouble.

Åh jag suger verkligen! Jag skulle plugga, nej då skulle pappa åka till stavangergatan för att hämta grejer och jag var tvungen att hjälpa honom så då kunde jag inte åka, sedan när vi kom hem då såg jag att ett nytt Glee avsnitt kommit ut så då kunde jag inte plugga och nu har jag ingen anledning att inte plugga men ändå sitter jag här och gör ingenting?! Jag vet inte ens vart jag ska plugga. Har inget bra ställe eftersom jag inte har något skrivbord, inga stolar i köket, fullt med grejer på matbordet och jag vill inte sitta i vardagsrummet för då kommer jag bara kolla på tv. Längtar tills jag och pappa åker till IKEA och så kan jag få ett nytt skrivbord. Vi slängde ju mitt gammla för det var trasigt..
¨
Okej ska plugga nu då!! SVENSKA PAPPRENA HERE I COME!! Ska kunna allt tills np imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback