After an argument I think about clever things I should have said.

¨¨
Det senaste avsnittet av TVD var sååå braaaa!!! :D Inte lika bra som asvnitt typ 10, då Elena och Damon kysstes men det här var vääldigt braaa! Så coolt, gissade rätt på vad som var i den låsta kistan! :DDD
¨
Iallafall, har faktiskt pluggat lite teknik, men jag fattar nada. Jag missade ju en massa när jag var i Thailand och förra veckan då jag var sjuk så måste be Nina förklara för mig. Eller någon. Eftersom det är fredag så kommer jga och mamma äta något gott, och kolla på film. Serlock Holmes 2!
¨
Imorgon blire att vid typ 1 gå ner till stan och möta upp Sussi och Michaela, kanske Jessica för att ta hål i örat! Sedan fika sedan måste jag till pappa och hjälpa honom med flytten. Pappa, Tommy (farbror), Thomas (kusin), faster och Amanda kommer imorgon dit för det ska flyttas stora möbler.
¨
Okidoki hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback