At one point in your life, you've wondered how boring it must be to be a goldfish.

Ska sova nu! Eller ska bara lägga fram kläder tills imorgon. Imorgon bitti ska jag göra som i tisdags - äta 2 mackor, dricka vatten eller saft och inte stressa så jag är stressad under nationella! Och så lägger jag fram kläder tills imorogn så jag vet exakt vad jag ska ha på mig och slipper stå och leta efter grejer! Ska ha mjukisbyxor på mig, för det är mycket skönare och då kan man slappna av mer! Haha, jag tänker på det här waaay too much men jag tänker inte på nått av det imorgon, jag bara äter frukost och tar på mig kläderna sedan done. Jessica och Sussi ska vara här halv 9 för vi börjar 9 och det tar 4 min att gå till skolan och då är vi i skolan i god tid! Får inte glömma mitt godis eller dricka heller! Väldigt viktigt!
¨
Okej då ska jag bara lägga fram kläderna sedan sova i några timmar så jag är utvilad tills imorgon! Godnatt! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback