Blanket on, too hot. Blanket off, too cold. One leg out, perfect.. until the monsters under your bed comes out and drag you to their nest..

Sitter och kollar på ett gammalt avsnitt av Simpsons, men eftersom pappa har åkt till ett ställe så ska jag plugga! Jag pluggar alltid bäst när jag är ensam hemma. Så ska plugga riktigt hårt med svenskan! Har imorgon på mig också, slutar halv 12 så ska bara ner till stan och ta hål i örat, kanske något mer men inte mycket. För imorogn ska jag plugga svenska och slappna av. Det var så länge sedan jag var ensam hemma länge. Jag tycker det är jätte skönt att vara det. Hemma hos pappa är jag nästan aldrig själv och bara ibland hemma hos mamma. Så ska passa på och njuta nu och imorgon! :D Okej hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback