Boy: "It's awkward buying condoms." Girl: "It's awkward walking around pregnant."

Haft en stört skön dag i huvudstaden idag! Varit på slottet, och handlat för ca 1300 kr, tröjor och ett par byxor ;) Va på världens shopping humör, jag menar hur kan man inte vara det i Stockholm, med alla underbara kläder?! Hittade ett par super snygga och sköna treggins som helst inne på Carlings dock kostade dom 1099 kr, vilket jag tyckte var lite väl mycket. Men jag och mamma hade det väldigt trevligt, åt taco tallrik på Taco Bar och gjorde en massa annat skoj! :D
¨
Just nu sitter jag och försöker mitt bästa för att inte gå och sno lite av den goda smörgåstårtan som ligger i kylen! Den ska ätas på söndag då vi firar min syster. Glömde heelt bort att jag skulle köpa ett par tights till henne idag, så måste göra det imorgon. Åh jag orkar inte gå ner på stan :( Men för min syster, antar att jag måste ;)
¨
Nu ska man iallafall kolla på tv, nej, inget Vampire Diaries avsnitt idag :'( Nästa ''9012'' (3x16) kommer sändas den 15 (!!!) mars.. Buhu.. CW ska visa en massa gamla TVD avsnitt.. Fattar inte varför! Bhuhuuuuuuuu...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback