Dear Dentist, I would appreciate it if you didn't ask me questions... Sincerely, your hand is in my mouth.

Kollar på The Big Bang Theory, haha det är så bra! Älskar Sheldon. Och Penny!
¨
Snacka om lååång dag i skolan idag. Trodde aldrig att den skulle ta slut. Har varit iallafall hos mormor och morfar och lämnat kakorna. Egentligen har jag inget att skriva men gör det ändåååå.
¨
Visste ni förresten att jag och mamma ska skaffa katt? :D Några vänner till familjen har två katter och båda dom är dräktiga! Jag vet inte hur länge dom har varit det men en katt är bara dräktig i ca 2 månader och sen måste väll kattungen vara typ 12 veckor innan den kan lämna mamman så det är ett tag kvar innan vi kan skaffa en, är typ 2-4 månader kvar! :( Usch vad länge! Men vi hade typ tänkt att skaffa två, två honor såklart. Det känns bäst med honor. Vi har kanske namn till dom, Ella och Penny. Jag tyckte det var sött och fint! Mamma också! :D
Fast vi kommer bara köpa dom från Mikaela om kattungarna är korthåriga, jag vägrar ha en långhårig nämnligen. Vill inte ens ha en halv långhårig. Den ska vara kooort! Iallafall så hoppas jag att vi skaffar två! :D
¨
Nu ska jag kolla klart på tv! ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback