Dear Icebergs, Sorry to hear about global warming. Karma's a bitch. /TheTitanic

Har precis kollat på det senaste avsnittet av The Big Bang Theory (Är det bara jag som tycker att Shamy (haha Amy + Sheldon) är super söta tillsammans? :D) och ska snart kolla på det nya avsnittet av How I Met Your Mother! Tror jag. Inte helt säker, kanske kollar på ett avsnitt av Vänner istället. Sedan vid 18.00 ska jag och pappa äta gott och kolla på She's the man som då går på tv och så klockan åtta ska viäta godis och choklad och kolla på Melodifestivalen! Sedan är det Scooby Doo på tv haha och det ska jag kolla på!
¨
Och så är jag fortfarande hundvakt! Inte åt Doris nu utan Alice! Det är så kul att Alice är här och ska sova här! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback