Det är inte nödvändigt att vara lycklig för att skapa lycka.

Sitter just nu och läser (fortfarande) på bieber novellen (har kommit till kapitel 176 nu wihoo) och smsar lite med Melissa! Klockan är snart 1 så måste sova snart eftersom imorgon ska jag vakna klockan 8 för 10 ska jag vara nere på vårdcentralen och ta blod från armen, mormor ska följa med mig för, som sagt, vägrar jag gå själv. Jag har världens sprutskräck, börjar nästan gråta bara för ett stick i fingret så länge det är en nål inblandad.
¨
Sedan efter det ska jag, runt 13, vara med Melissa och kanske Jessica! Vet inte vad vi ska göra eller vart vi ska va men det luskar vi ut imorgon! Det var så länge sedan vi tre va, vi hittar alltid på nått skoj! Brukar mest sitta o garva någonstans haha.. Samma sak även om det bara är jag och Melissa eller bara jag och Jessica, dom två är dom korkaste, trögaste, bästaste (haha) personerna jag vet! Mina små kineser, jag älskar dom!
¨
Men det är imorgon, just nu ska jag göra något sedan sova! Om jag nu kan, det är skiit varmt i pappas lägenhet, fattar inte hur?! Aja godnatt på er! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback