Do not pity the dead, pity the living and above all, those who live without love.

Känner mig alldeles trött i huvudet, jag orkar inte ens kolla på en film så jag tänkte sova nu faktiskt. Tidigt för att vara mig, men det är skola imorgon. Och börjar 08.20 (bold tack och lov) så måste vakna sju, och så slutar vi 16.10, med matte. Usch, fml. Orkar inte. Längtar till gymnasiet (haha, jag vet ännu mer plugg där, men då gör jag det för att jag vill bli barnmorska, inte för att jag bara måste.) Och längtar tills jobbet. Nej, längtar till jag blir pensionär. Det ser jag fram emot. 
¨
Imorgon blire iallafall skola sedan efter så tror jag att jag och mamma ska till mormor och morfar och fika. Dom ska ju ha sina kakor! Blir att fika hos Jonas och lovisa nån gång denna vecka också, dom ska också ha sina kakor.
¨
Aja nu ska jag sova så godnatt!
Ps. Jag vet inte om ni har märkt det men mina senaste rubriker har varit annorlunda! Ni kanske inte känner igen dom (alla HP nördar gör ;)) men det är från Albus Dumbledore, ni vet från Harry Potter filmerna? Jag brukar ju alltif ha roliga rubriker men för nån dag sedan fick ajg lust att göra Dumbledore quotes. Vet ej varför men kanske gör det ett tag, om jag inte tröttnar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback