Do or do not, there is no try.

Kanske ska ta kort på allt jag köpte i Stockholm igår? Glömde även skriva att idag på Tuna Park så köpte jag ett till par byxor. Såna där färgade från Gina. Så nu har jag blåa och ljus turkosa (från Stocholm igår)! Ska hålla utkik efter ett par röda! Känns iallafall bra med lite nya kläder som passar utmärkt till mina jeans och såklart shorts till i sommar! Skriver bara shorts för att, ja för er som inte vet, så hatar jag att ha på mig kjol och klänning! Hatar det verkligen, känner mig urlöjlig i det. Är inte sådär jätte bekväm i tights heller.. Nej shorts, jeans och mjukisar ska det va! :D Jeans leggins, treggins, leggins vad fan det nu heter går också bra!
¨
Kommer nog ta kort, efter som min mobil kamera ändå är rätt bra, på alla kläderna så fort jag kollat klart på James Bond, som slutar 00.25!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback