Every time I hear the name Joey, all I can think of is "HOW YOU DOIN?"

¨
Sitter och kollar på 2 ½ Män med pappa. Var nyss ett avsnitt med Ahston Kutcher och nu Charlie Sheen. Är det bara jag som tycker att det var mycket bättre med Charlie? Jag menar det är ganska roligt med Ahston men det är inte samma sak. Inte riktigt samma. Jag önskar att Charlie skulle komma tillbaka. Men han är ju död (i serien haha) så det kommer ju inte hända.. Ska snart gå och lägga mig. Runt 11. Kanske ska spela sims innan jag lägger mig? Det är ju så kul att spela! :D Kanske!
¨
Imorgon är det som sagt nationella i svenska, direkt på morgonen, 08.30. Även om det bara tar 3 min till skolan från pappa så har ja sagt åt Jessica att vara hos mig senast 10 över så att vi inte kommer försent. Ska ta fram kläder och packa väskan idag. Får INTE försova mig imorgon! Never, never, never!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback