Everyone has problems. Some are just better at hiding them than others.

Tog tempen och den visade typ 34.8? Är inte det konstigt..? Vet inte om det räknas som feber men jag brukar ha 37 grader och ca 2 grader är ju feber, t.ex 39 grader är ju hög feber men om det är neråt? Jag vet faktiskt inte. Kanske borde fråga mamma.. Men hon sover så får väll fråga imorgon eller nått. Jag känner mig febrig och illamående så det kanske räknas som det.. Aja, ska sova nu (10 är faktiskt tidigt för mig, brukar sova vid 12) så får vi se imorgon. Mamma kommer tvinga mig upp till skolan även om jag känner mig febrig men aa... Äsch vi får se hur jag känner mig imorgon, kanske mår bättre när jag fått i mig lite sömn, för lågt blodsocker är det inte, har ätit både mat och äpple och druckit massor med vatten. Okej, kollar imorgon igen godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback