Fall in love? I'd rather fall in choclate.

Sitter och är trött i sängen. Har precis kollat på Friends with Benefits. Inte världens bästa film men den var okej. Kommer nog inte kolla på den igen.
¨
Ska sova nu eftersom jag ska till Stockholm imorgon, ska vara hos mamma senast halv 10, men ska försöka vara där typ 20 över 9. Så måste gå hemifrån kvart över 9. Har redan lagt fram allt jag behöver tills imorgon och mobilen är på laddning, alarmet är på, all done så imorgon får vi bara hoppas att min syster är klar att gå samtidigt som jag för hon kan inte vara här imorgon, hon har ingen nyckel och både jag och pappa behöver våra och vi har ingen extra nyckel. Hon går väll till farmor eller något då!
¨
Okidoki, godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback