"Hi, Can I help you?" "No, I just waited in line for 15 minutes to say hi."

Hihi sitter och mumsar i mig min kina choklad! Så god! Klockan är snart kvart i elva och vid 10 tänkte jag kolla på en film men fastande vid en massa sidor haha.. Men jag tror nog att om jag kollar nu så kan jag kolla på Abduction! Den var ca 1 timme och 40 min. Så klockan blir typ 20 över 12 och det är okeej :D
¨
Imorgon blir det en kortis dag eftersom jag slutar vid halv 12 men jag, Qui, kanske Madde och vi får se om det är nån mer ska stanna kvar efter skolan med Roland och då ska han förklara matte för oss eftersom vi har prov på torsdag! Vi får se om jag går på bilden, det skulle iallafall Qui göra och efter det så ska vi till biblioteket för att vi behöver en bok om en författare. Vi håller på med författare i svenskan.
¨
Aja, ska kolla på film nu, får se om jag ska kolla på Abduction eller inte, känner lite för att kolla på Ella den Förtrollade eller En prinsessas dagbok!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback