Hold your head high and your middle-finger higher.

Ledsen att jag inte bloggat sedan igår men mår inte bra. Är fortfarande sjuk, va dock i skolan idag. Det gick sådär. Nu sitter jag och funderar på om jag orkar gå till skolan imorgon. Men jag antar att jag måste. Har spanska prov, vilket jag är redo för och så har jag inte fått veta mitt nationella än, vilket jag väldigt gärna vill. Men jag orkar seriöst inte med hemkunskap imorgon, jag tror vi skulle göra pizza, själva? Jag kommer inte ihåg, men jag orkar inte göra något ansträngande, som idag när vi åkte skridskor, jag höll på o dö. Eller när vi var tvungna att stressa till och från skolan/maten så, jag trodde fan jag skulle svimma. Jag orkar inte. Om vi ska göra pizza själva så kommer jag säga att jag måste till skolsyster eller nått fan, kommer behöva stressa ihjäl mig annars. Jag kan inte göra pizza, särskilt inte på tid. Kan inte ens ta ut eller lägga in något i ugnen, är så jävla rädd för att bränna mig. Jag höll på att göra det en gång, brände mig fast hann dra undan handen.
¨
Jag mår verkligen inte bra, är helt hängig och snurrig och febrig och har varit det i nästan en vecka nu. Och det är typ tredje gången på max 4 månader, om inte mindre? Mamma är ju såklart lite orolig så hon kommer beställa tid hos en doktor. Jag hatar at gå till doktorn, sist jag var där för att kolla hjärtat så tog dom tre eller fyra provrör med blod ur min arm, höll på o dö haha.. Hatar sprutor så jävla mycket.
¨
Fan vad mycket text det blev hehe.. Aja, ska iallafall sova nu. Klockan är ändå 11.. Vi får se hur jag mår imorgon bitti..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback