I gotta dig bick. You that read wrong. That awkward when you read that wrong also. And said "moment" after awkward. This is awkward....

Sitter i sängen och funderar på om jag ska kolla på Abduction eller inte. Vill verkligen se den, men vet inte hur lång den är och jag orkar inte ta bort fingrarna från tangenterna nu när jag har ett sådant bra flow på att skriva. Extrem lathet eller vadå? ;) Haha, nej men jag tror jag ska kolla! Oooom den är max 2 timmar för då är klockan 12 = good sleeping tiiime!
¨
Först ska jag bara lägga fram kläder till imorgon, packa ner gympa kläder, gå på toa och borsta tänderna men det tar ca 5 min!
¨
Okej, nu är jag väääldigt kissnödig (jag har kissat jätte mycket igår och idag + har varit törstig hela dan!) så måste verkligen kissa! Okej då godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback