I love it when I buy a bag of air, and the company is nice enough to put some chips in it.

Har varit på Vårdcentralen nu då, dom tog lite blod från fingret för att göra ett snabbprov, men det visade inget. Men doktorn ville att jag skulle komma tillbaka på måndag innan 12 för att ta blod ur armen och göra ett riktigt test. Så då får mormor och morfar följa med mig, för mamma/pappa jobbar och jag vägrar gå själv!
¨
Imorgon blir det iallafall att (förhoppningsvis) åka till IKEA med pappa! Hoppas verkligen att jag mår bättre. Sedan på söndag så ska vi fira pappa eftersom han fyller år idag. Har köpt en present till honom idag när kag och mamma var inne i ''10 kronors affären'' (fast dom har ändrat namn till ''Allt från 10 kronor's affären'') och köpte 2 tavlor till honom, kostade ca 80 kr! Han ville ha något till lägenheten så då får han det! :D
¨
Nu ska jag hitta en bra film att kolla på och så ska jag och mamma äta tacos! Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback