I try not to laugh at my own jokes. But we all know I'm hilarious.

Mobba mig inte nu men jag tänker tamefan göra en sån här hahha!
¨
Nämn något som gjorde dig glad igår: Pulka åkningen i Vilsta!!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Gick upp ur sängen
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt vid datan
Det sista du sa högt? ''Jag hör dig''
Det senaste någon sa till dig: ''Kom tillbaka hit''
Vad har du druckit idag? Vatten, Fanta, saft
Vad var det senaste du åt? En av mina älskade sockerbits godisar!
Vad var det senaste du köpte? Goooodiiiis och FANTA!
Vad är det för färg på din ytterdörr? Öhh mörbrun!
Vad är det för väder hos dig nu? Freakin Ice Age!
Godaste glassmaken? Choklad of course! Fast äääääääääälskar Half Baked! Så jävla good!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ne, inte riktigt.
Drömmer du mardrömmar? Ibland, senaste jag drömde var förra veckan.
Trivs du med ditt jobb? Skolan är fan ett jobb, bara att vi inte får betalt. Så ne. Fast ändå jo. Haha..
Favoritklädsel? Beror på väder och vad jag känner för.
Favoritlåt just nu? Ingen direkt, gillar många!
Vad ser du om du tittar till höger? En vägg.
Vad gör dig glad just nu? Världens bästa varelse i världen som jag älskar mer än något annat, min Gimmie!
Vad ska du göra härnäst? Kanske spela Sims? Har fan blivit beroende haha..
Höger eller vänsterhänt? Höger!
Humör just nu? Halvtrött, alldeles för mätt, lat.
Favoritgodis? Chooklaaad och mina sockerbits godisar!
Kläder just nu? Svarta jeans, marinblå tröja, vita strumpor, rosa trosor, turkos bh!
Sommarplaner? London, kanske Rom, vara med mina vänner, allt det man gör på sommaren!
Hur många kuddar sover du med? 2 ½ haha! Har två vanliga sedan en liten kudde!
Morgon eller nattmänniska? Natt helt klart. Hatar morgonar.
Vad är viktigast för dig? Ähum familj, vänner, skola..? The usual.
Är du kittlig? Ja! :'( Jag hatar det, alla kittlar mig :(
Snarkar du? Jag tror inte det haha! Ingen har sagt att jag gör det iaf, men sparkas kan jag göra! ;)
Stjärntecken? Skorpion!
Äckligaste insekten? Alla jävla insekter är äckliga!! Förutom fjärliar och humlor :)
Stökigt el välstädat? Om jag har det eller om jag vill ha det? Har stökigt, vill ha haha stökigt.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommareeeeeen!
¨
Vet att text typen inte är som min men det är för att jag tog frågorna från Maddes blogg och orka inte ändra, lat som jag är haha!


half baked är choklad pucko:)

2012-02-08 | 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback