I'm not saying you're stupid, I'm just saying you've got bad luck when it comes to thinking.

Vilken dag! Först nationella i svenska halv 9 (som gick utmärkt btw, svarade på alla frågor och det känns faktsikt som om det gick bra!) sedan svenska, lunch, idrott och så hälsa. Och på hälsan var det pulkaåkning i vilsta backen! Skit kul var det! Va taggad hela dan haha! Åkte hur mycket som helst och det känns som om jag gått flera mil haha! Hela tiden upp och ner för backen, sedan missa vi bussen så vi gick från vilsta och råka ta en omväg så huh har gått så jävla mycket idag. Kommer säkert få träninsvärk. Och iskall är jag också. Om rumpan, höfterna och halsen. Känns som om jag är sjuk för att jag känner mig så utmattad haha..
¨
Iallafall, ska ta och tända alla lampor här hemma och sedan tror jag att jag bara ska kolla på tv. Tänkte spela sims men pallar fan inte.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback