I'm still waiting for the day that I will actually use x² + y +8 [(x + 2y ² = a-z] + 2x ³ + (- 2z = 2. 4) + 10y - 5Z ³= k= 9 in real life.

Är inne på facebook och tjafsar med min kusin istället för att sova haha.. Men han är så envis! Han gillar verkligen inte Justin Bieber (säger han, men jag tror ändå att innerst inne så gillar han honom!) och han säger att han är bög och allt och jag som en äkta belieber måste ju såklart försvara Justin! Robert (min kusin) är precis lika envis som jag så därför kan vi tjafsa om småsaker i 100 år, och ibland kommer vi inte riktigt överens pga det. Men vilka kusiner gör det? För faktiskt så hela våra liv så har vi (jag, Robert och Lovisa) uppfostrats mer som syskon än kusiner, så vi kusinsyskonbråkar hahaha..
¨
Nej, men fan tjugo i ett och ska upp tidigt för att duscha. Måste nog lägga mig nu! Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback