It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that.

Hejsan svejsan! Klockan är 03.35 och jag är fortfarande vaken. Faktum är att jag inte ens gått o lagt mig än. Har kollat på 2 avsnitt av Modern Family och kollat en massa sidor. Men nu är jag trött, och det är väldigt sent, så ska ta och sova. Ska upp typ 12. Senast. Haha vet inte varör jag skriver men jjaaaaaa är trött och orkade inte flytta på mig. Jag drar ut på det så länge jag kan..
¨
Sa jag förut att jag fick ett par högtalare idag? Dom är rätt bra, och nu kan jag ha höööööög volym! :D Dom (2 st) är små så man kan ha dom överallt och man behöver bara sätta in usb i datan s¨å funkar dom! Perfekt!
¨
Aja godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback