Lazy rule: Can't reach it. Don't need it.

Klockan är bara 12 över 12 och jag är ej trött men har inget att göra.. Hittade ingen film som lockade, men inget på datan lockar heller.. I don't know what to dooo...
¨
Längtar tillbaks till Stockholm.. Jag skulle verkligen kunna flytta dit, men då vill man ju bo i stockholm, inte utanför och i stockholm, jaaa det är ju super billigt! Göteborg kanske då? Känner mig mobbad som säger detta men jag har aldrig varit i Göteborg. Vilket är väldigt konstigt med tanke på att min mamma älskar gtb och tjatat på mig att hon vill flytta dit, men ändå har hon inte tagit med mig dit?! Det är minst sagt lite konstigt!
¨
ASCH nu får ja hitta på nått, kanske prova mina nya kläder? Nej, resten av mina kläder är hos mamma.. Åh ibland hatar jag att ha separerade föräldrar!
FML just nu, verkligen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback