Making unnessesary sounds when you're bored.

Kersti (Bauer Birgersson) i mitten med Maria Wetterstrand (från miljöpartiet) och nån snubbe jag inte har den blekaste aning om vem det är!
¨
Sitter just nu i nya lägenheten! Känns lite konstigt faktiskt haha. Men faster har inrett det snyggt! Eller ja, allt är ju såklart inte klart men det ser OK ut! Gillar mitt rum, även om det är litet. Gimmie tycker det är konstigt iallafall, hon vegt inte vad hon ska göra!
¨
Lite tråkigt har jag också, har internet (som tur är) men min duktiga pappa har tappat bort skarvsladden till TVn. Så har ingen Tv och det är skiit tråkigt, särsilt när vi åt. Tur att vi hade en gammal radio som egentligen ska slängas men den funkade idag! Fast imorgon kommer vi ha TV för pappa ska köpa nya sladdar så då är det bye bye super gammla radio jag hade när jag var liten! ;)
¨
Klockan 8 ikväll är det final mellan Eskilstuna och Sveg i Slaget om Sverige, och min mentor Kersti är ju med så det måste man se! Därför ska jag och pappa hem till mamma för att se det haha, sedan ska vi hem hit igen. Men det är typ en och en halv timme kvar så ska typ kolla på serier nu, hejdå!
Go Eskilstuna, Go Kersti!


Är du intresserad av Tv-serien The vampire diaries? skulle isåfall vara kul om du kikade in på min fansite om Candice Accola(Caroline Forbes i tvd) http://candiceaccolasweden.blogg.se :)

2012-02-05 | 20:00:47

Svar: okej får se vilken det blir! ska pröva på onsdag! ;P

2012-02-06 | 07:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback