Min älskade Busan ♥

Min älskade, älskade Busan.. ♥
¨
Just nu håller jag på att städa i mitt rum, packa upp alla saker ur kartongerna och då hittade jag Busans gamla halsband.. Åh den luktade som henne, och jag kunde inte hålla mig.. Jag började gråta direkt. Min fina lilla Busan, vad jag älskar dig. Jag saknar dig så mycket och så fort jag tänker på att jag aldrig kommer kunna hålla dig, gosa med dig, eller ens titta på dig så börjar jag gråta. Jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig. Hur ska jag någonsin kunna hitta en katt som kan ens bli lite som du? Du var inte direkt som katten jag ville ha, men jag inser nu, och jag insåg när du dog, att du var perfekt. Nej, jag visste det hela tiden, du var verkligen perfekt. Du var min lilla busunge, som aldrig blev särskilt mycket större än en kattunge fast du var nästan tre år. Jag önskar så mycket att du var här med mig. Man hade aldrig tråkigt med dig inte, alltid nått bus på gång! Jag kommer aldrig glömma ditt första ''byte'' haha.. Ett päron, det var ditt första byte du tog hem. Jag kommer såklart aldrig glömma alla dom fåglar du tog in heller haha.. Eller första dagen du fick en pingla på ditt halsband men det första du gjorde då var att slåss med en skata.
¨
Jag älskar dig Busan, det kommer jag alltid att göra. Ingen katt kan någonsin matcha min kärlek till dig. Du var verkligen en liten apa, men du var min apa och jag kommer aldrig få träffa dig igen, och du ska bara veta hur mycket det smärtar mig. Åh 2011 var på ett sätt det värsta i mitt liv. Du var det bästa, men din död var det värsta. Att du dog var värre än att mina föräldrar separerade. Åh vad jag önskar att du var här med mig. Ingen katt kommer någonsin få ha ditt halsband på sig. Aldrig! Jag älskar dig min älskade galning, det kommer jag alltid att göra. Och om det finns en himmel, så hoppas jag att du är ute hela tiden. Jag hoppas att det finns en himmel och att vi kanske, när jag dör, ses igen. Jag älskar dig så mycket! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback