Mom: ''Clean your room, family is coming over!'' Oh I'm sorry, I didn't realize the gathering would be held in my room.

Rubriken passar så jävla bra just nu. Förutom det är min pappa som säger så. Jag har mina 2 väskor med kläder i som är lite huller om buller, resten av rummet ser bra ut men nej, då måste jag städa mina väskor för att mn syster, farmor och faster kommer?! Så jävla arg på pappa, ingen kommer väll för fan bry sig om jag har lite kläder i väskor på golvet!?!?!?!?!  Dom är för fan min släkt, jag menar dom kommer INTE BRY SIG!! ÅH VAD JAG ÄR ARG PÅ HONOM! Han blir inte ens glad över att jag bäddat sängen, utan skäller bara för mig för väskorna! Åh jag blir galen på honom. SKIT ARG!!!!!!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback