Ok, it's 9:30, I'll start my homework at 10:00. .... Damn, 10:03, missed it. 11:00 it is!

Har ju sålt kakor i klassen (samanlagt sålde vi 700 kakbukar, wihoo!) och nu är det dags att hämta dom! Ska sammtidigt hämta polkagrisar som vi ska sälja. Så ska hämta 27 eller 28 kakburkar och 15 polkagrisar. Måste hämta dom imorgon eller på torsdag för sedan är jag upptagen! På fredag är det Stockholm med mamma, sedan på lördag kaanske jag ska göra en grej och så på söndag firar vi min syster.
¨
Men pappa får iallafall skjutsa mig (och typ Jessica och Qui) efter jobbet. Kan inte ta med mig dom på bussen eller gå med dom. Och Ida (som allt är hos) kan ju inte ha dom hemma hos henne hur länge som helst.
¨
Aja, vad har jag gjort idag? Inget. Eller jo, har packat upp kartongerna och fixat lite i badrummet och spelat sims, kolla på tv etc. Och mått lite dåligt. Är trött i huvudet. Nu ska jag kolla på TV godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback