"OMG I WANT THIS!'' *looks at price tag* ''Nevermind..."

Har precis kollat på Once Upon A Time, japp, ännu en serie jag följer! ;) Men denna kollar jag bara på på tv för mamma och pappa följer den också. Den är helt okej, bra story, lite dåligt gjord, men beroendeframkallande! Inte jätte beroendeframkallande eftersom jag behöver inte kolla på datan utan jag kan vänta haha.
¨
Just nu har jag på CSI men kollar inte. Det är inte särskilt bra, men det finns inget att kolla på och har inga serier att kolla på. Såå har tråkigt. Kan inte spela sims heller, för då när Amanda kommer hem (hon skulle bara till en kompis och gratta henne för hon fyller år) så kommer hon vilja spela med mig och att spela sims med någon annan är skit tråkigt. Jag vill bara spela det själv. Så just nu har jag skiiiiit tråkigt! Inget roligt händer på datan heller.. Bampampam, okej, har inget mer att skriva så hejdåå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback