People aren't afraid of saying 'I love you'. They're afraid of hearing the response.

Ledsen för suuper dålig bloggning idag, men har varit väldigt upptagen! Var i IKEA med pappa i flera timmar sedan hemma hos pappa med pappa och amanda, sedan vid halv 6 så kom jag hem till mamma och då kollade vi på lite av Whitney Houston's begravning sedan melodifestivalen (Go Molly!) och sedan Bodyguard, som Whitney är med i. Sedan dess har jag suttit vid datorn för jag har fastnat vid en, inte jätte bra men okej, bieber novell som jag började läsa för jääätte länge sedan men sedan sluta dom uppdatera men nu har hon börjat igen och det är tamesjutton 214 kapitel!!! Är på 138 nu och har läst skit länge (börja typ iförrigår), mina ögon dör snart haha..
¨
Ska sova nu för ska upp 12 och ska vara hos pappa vid 2 och ska honna packa + duscha + äta innan. Sedan blir det firande av pappa med famor, faster, amanda, kanske Tommy! Har köpt 2 tavlor till pappa som han får i present :D
Okej, godnatt på er! :)
¨
PS. Detta är novellen! :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback