Pretending to care about what the birthday card says, but you really just want the money.

Jag & Lidia för några dagar sedan, med min min som mina vänner kallar ''Typiska Sofia minen'' haha!
¨
Idag skulle jag ju gå och ta hål i örat men det blir på onsdag istället! Michaela fick förhinder och jag kan inte efter 3 eftersom jag ska hjälpa pappa och släkten med flytten, så det blir på onsdag istället! Slutar ju ändå 11.35 på onsdagar så ja ;)
¨
Iallafall, ska alldeles strax bara slappa lite, kanske plugga lite, sedan runt 1 ska jag ringa pappa och så får vi se vart dom är, så ska jag gå och hjälpa dom. Det tar nog hela dagen och sedan på kvällen ska jag köpa lite godis och så ska jag kolla på Melodifestivalen med mamma. Fast hon slutar kvart över 8 så hon missar en halvtimme, om hon inte ser det på jobbet. Okej då, hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback