❒Single. ❒Taken. ✔Mentally dating a celebrity who don't even know I exist.

Glad alla hjärtans dag på er! Hoppas ni har en bra dag med den ni älskar/era vänner/familjen etc.! :D Idag blir det en hemma dag för mig för jag är sjuk! Har nog feber. Blää, missar spaghetti och köttfärssås i skolan och såg även på fb att dom får paj! Meen, jag har kladdkaka hemma så kan ta lite sånt ;)
Ska iallafall alldeles strax sätta på en Disney klassiker! Vet ej vilken men typ alla är bra så ja!
¨
¨
Drömde världens bästa dröm inatt också! Om Niall Horan! ♥ Att jag och Sussi (haha) hade vunnit den där tävlingen om att få träffa 1D i stockholm och så satt jag och Niall i soffan och pratade hela kvällen och så blev vi jätte bra vänner och smsade varann hela tiden och jag åkte till London för att träffa honom och tvärtom hahahha! Sedan vaknade jag tyvärr av att jag var varm men somnade om och drömde en till världens bästa dröm! Denna gång om Justin Bieber! ♥ Drömde liknande dröm som den om Niall, bara att jag och Justin ist varit bästa vänner suuuper länge hahahah! Ibland är mina drömmar bara för härliga!
¨
...Om att mina drömmar är hääääärligaa 


Kika gärna in på min bieber novell, skulle verkligen göra min dag!:) Btw, sjukt söt du är! Och din blogg!;) Kram<3

2012-02-14 | 16:50:24

Hejsan! Jag har börjat skriva en novell och detta är nämligen min första och det skulle betyda mycket om du ville läsa den och kanse till och med följa den skulle vara ännu roligare :)

Du hittar den här: http://marcuswoxter.blogg.se/2012/february/novell-blod-i-snon-del-1.html#comment



Kram! :)

2012-02-14 | 20:23:33

Hej! Jag har börjat skirva min allra första novell och jag är nybörjade på sånt här och det skulle vara jätte kul om du skulle vilja kommentara vad du tycker och det skulle vara ännu roligare om du ville följa den :D du hittar den på : http://marcuswoxter.blogg.se/2012/february/novell-blod-i-snon-del-1.html#comment



Kram :D <3

2012-02-14 | 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback