Sleep is my drug. My bed is my dealer. My alarm is the cops. School is the jail.

Sitter och kollar på The Big Bang Theory, dock är det ett gammalt avsnitt.
¨
Lite har jag fått gjort idag, hämtat alla kakor + polkagrisar hos Ida och efter det var jag med Jessica. Skulle vara med Melissa också men det blev så sent och pappa ville att jag skulle äta hemma idag.
Snart kommer min syster som ska sova här. Hon kunde inte sova hos sin kompis som hon brukar sova hos. (Ähum för er som inte fattar så bor min syster egentligen hos sin mamma, men hennes mamma är så elak så hon vill inte bo där och ja, då bor hon hos en kompis. Mer behöver ni inte veta.) Så pappa sa att hon kunde sova här. Så hon borde vara här närsomhelst. Hoppas bara hon inte stannar särskilt länge imorgon, orkar inte vara med henne haha..
¨
Nej, men nu måste jag.. göra några saker.. innan hon kommer.. Okej, hörs sen!


Sv; aww tack så mycket Sofia! <3

Verkligen! Jag uppskattar dem fina orden <3



Du är inte ensam om den önskan ^^ I'm just sayin ^^ <3



Tack för din kommentar <3



Kram kram <3



//Bieber Cash

2012-02-22 | 20:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback