Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

¨
Åhh jag orkar inte, jag har haft en hemsk natt! Alice var orolig hela natten och gick upp och ner i min säng, slickade mig i ansiktet, och Gimmie välter min godis påse som stod på byrån och hundarna åt upp allt godis (okej va typ 5 bitar kvar och ingen choklad som tur va) och höll på heeeela natten och gnällde och var orolig. Jag tror det beror på att hon aldrig sovit här förut, det var typ första gången hon var här. Och så låg hon på mitt täcke och vägra flytta på sig när jag skulle putta bort henne. Ne, usch vilken dålig natt. Vaknade typ inte av alarmet jag hade ställt vid 11 heller, utan vaknade halv 2.
¨
Och nu måste jag halv skynda mig för mamma vill att jag ska komma dit och äta fast jag egentligen vill äta hemma hos pappa. Men ne, mamma ska tydligen laga mat + efterrätt och med det vill hon säkert att jag ska hitta en film och kolla på och hon har en massa dåliga filmer som jag inte har lust att se på och då blir hon tjurig och då blir jag turig och bläää. Får väll lista ut en jävla film då.
¨
Inte på bra humör idag.


sv: du har två och jag har tre ;)

2012-02-12 | 21:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback