Sometimes I stop and think "I know you can read my thoughts" just in case.

Helt okej dag! Rätt lång bara. Körde iallafall tennis på idrotten, det är jätte kul! Men jag är bättre med en riktig tennisboll, inte en mjuk boll som vi kör med. Visste ni att jag har gått i tennis? För typ 3-4 år sedan. Gick typ ett år men slutade för tränaren var inte bra.
¨
Klockan åtta är det Once Upon A Time och klockan nio är det The Dark Knight, alltså en Batman film. En annan sak ni kanske inte visste är att jag har sett alla hjälte filmer - James Bond, Batman, Fantastic Four, Spiderman, Zorro m.m. för pappa har alltid gillat dom filmerna, så jag har alltid sett dom med honom, ända sedan jag var liten så jag har alltid kollat på alla James Bond filmerna när dom kommit på TV men inte längre, för dom har jag tröttnat på men Batman och Zorro är mina favoriter!
¨
Okej, ska iallafall kolla på Krokodiljägaren nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback