Svar på kommentar :)

Fanny om How I finish my presentations : "So, um... Yeah.. ".:
Offta du får pengar varje månad av din mormor ohc morfar? ;o Hur mycket och varför? Önskar att jag fick det... Svara gärna! :) Fin blogg by the way!

Svar: Jag trodde lite att denna fråga kanske skulle komma! ;)
Japp, jag får 200 kr varje månad av min mormor och morfar, och har fått varje månad sedan jag började ettan. Fast då fick vi typ 50 kr och så höjer dom varje nytt år. Fast nu kommer dom inte höja för mig mer. Varför vet jag inte, och det är inte bara jag. Robert och Lovisa får också. Jag och Robert får båda 200 kr och Lovisa får väll ca 100 eller nått. Dom har alltid gjort så, och jag tycker inte det är så konstigt. Jag tror inte det är så ovanligt att ens mor/far föräldrar ger ens barnbarn månadspeng.
Jadu, jag är glad över att jag får pengar, även om jag tycker det är onödigt. Men jag kan ju inte be dom att sluta för det känns taskigt på ett sätt, och så får dom göra vad dom vill med sina pengar och väljer dom att slösa lite av det på mig och mina kusiner så visst haha!
Tack så mycket! :D
¨
Oj haha, vad långt svaret blev! x)


sv: nej hehe men har inget att blogga om så.. dessutom fungerar typ inte min stationära och bärbara är urladdad.



men illa måendet har släppt sig, är bara förkyld så kommer nog imorgon och om jag känner mig sjuk så drar jag till skolan för att endast göra provet, bara så du vet :)



såg att du hade ringt 8 ggr, WTF HAHA! men jag har ju ljudlöst om nätterna så....

2012-02-29 | 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback