Svar på kommentar :)

Stina om A guy threw a pen at a girl and yelled ''headshot'', the girl walked up to him and hit him in the face with a book and yelled ''facebook''.:
Haha vilken lång dag du verkar haft! :P Jag älskar Justin Bieber och jag undrar vilken sida är det du läser den omtalade bieber novellen hahha? :P

Svar; Jaadu, det har varit en lång dag haha! Den omtalade (haha) JB novellen är denna: biebercash.blogg.se!
Vill du läsa fler så har du t.ex biebertime, eller bieberword! Det är mina favoriter, och alla tre länkar till en massa olika JB (och andra) noveller! Man kan även hitta i kommentarerna :)
Dom tre är dom jag läser just nu men vet du (Stina och alla andra läsare!) någon bra JB novell, tveka inte att kommentera den till mig, letar ständigt efter fler! :D Även för The Vampire Diaries, hittar ingen bra (Om det är mellan Damon/Elena!!)! Och gärna Twilight, om det är mellan Jacob/Bella! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback