Teacher: "You should know this! You learned it 3 years ago!" Me: "Bitch, I don't even remember what I ate for dinner last night!"

Sitter just nu bredvid en liten gris vid namn Doris som bara måste halvligga på mig i soffan medans hon tuggar på en tuggpinne. Inte kan hon ligga på golvet inte, nej nej hon måste vara precis bredvid mig! Haha.. Nää, hon är så söt! Ser ut som en liten rund gris. Grymtar gör hon ju också hahaha!
¨
Jag hade en väldigt trevlig uppväckning imorse! Hon var kanske 10 över 11 och jag vaknar av att min syster skriker i mitt öra, min farmor som ska sätta sig bredvid mig i sängen men sätter sig på mina fötter och två hundar som ska gå på mig och busa! Och tjockisen Gimmie som är antingen väldigt klumpig eller bara inte bryr sig sätter sig på min arm och vägrar gå upp eftersom hon busar med Doris som låg på min mage. Väldigt skönt att vakna så haha!
¨
Nu ska jag spela lite Wii tror jag! Ska försöka klara den där dumma fisk bossen på Zelda. Okej hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback