That awkward moment when you forget how to spell an easy word.

Ska snart kolla lite mera i matte boken och sedan sova! Ska försöka komma på en bra frågeställning om andra världskriget till imorgon. Kommer inte på någon bra! Kanske kommer på någon i sömnen haha..
¨
Iallafall, är skit trött just nu, och har varit det hela veckan, och så är det veckans jobbigaste dag (ja, t.o.m jobbigare än måndagar) imorgon. Har alla jobbiga lektioner: matte, NO, SO, idrott. Och så slutar man 16.10. Skit roligt! Längtar som fan till helgen.. Det sorgligaste denna vecka är att det inte är något Vampire Diaires avsnitt.. </3. Nästa (3x16) ''1912'' kommer ut den 15 mars, alltså om två veckor. Jävla CW ska ha pauser hela tiden, och denna gång i en månad! Fuck them. Hard. Blää. Haha.. Är lite övertrött..
¨
Såg att det har kommit ut nya verisoner av Jet Set klockorna, eller dom kanske inte är nya men ny för mig då haha, Jet Set WB30. Fanns en som såg rätt snygg ut i olika fäger, dock kostar dom 1300 kr..
¨
Hittade ingen jäkla lila tröja heller. Ingen annat lila plagg överhuvudtaget, inte ens underkläder. Min lila BH har gått sönder.. Faaaaaaan. Kanske mamma har någon snygg lila tröja jag kan sno? Får kolla imrogon bitti.
¨
Life is hard och jag hatar verkligen denna vecka.
¨
Det enda som har varit bra denna vecka, ja höjd punkten denna vecka, är att jag fick reda på mitt svenska nationella, A-delen, fick jag freakin' MVG på!!! :D *High Fiving myself*! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback