That confusing moment when you wake up from a nap and don't know what day it is.

Gimmie och Doris, eller Doran som alla i släkten säger haha!
¨
Imorgon blir det städning för pappa, famor och amanda i gamla lägenheten medans jag ska vara här och vara hundvakt! Vilket passar mig perfekt för det betyder att dom kommer vara borta länge = jag kan plugga. Och så får jag gosa lite extra med Gimmie och Doris! Perfect. Och så slipper jag gå en långis med dom! (Alltså lång promenad för er som ej fattar hundägar-termer hahaha..).
¨
Nu ska jag kaaaaanske spela sims, eller något. Vi får se, ska iallafall inte sova! Fast får inte stanna uppe för lämge för jag ska vakna typ 11/halv 12. FRIDAY MAAN!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback