THE POWER OF THE WINKY FACE: We need whipped cream - We need whipped cream ;)

Kan man bli sötare?! Niall Horan 
¨
Var mycket snack om 1D i skolan idag så var bara tvungen att läggs upp en bild på min favorit! Han är så jävla söt!
Snackade även om min kommande London resa den 10 juni och det är One Directions hemstad (tror jag hahha, är inte helt 100...)! (Tänk om jag träffar dom!!! Kommer bli så jävla glad då!) Snackade även om att dom kommer till Sverige, idag. Ingen konsert men för att träffa några fans som vunnit en tävling om att få träffa dom. Did not know om den tävlingen så kunde inte tävla, fml. Men fler chanser kommer, nu vet dom om att dom har många fans i Sverige och kanske då kommer ha en konsert här, inte som Justin Bieber som vet om det men ändå skiter i att komma hit men åker till fucking Danmark. (Haha har inget emot Danmark! x))
¨
Iallafall har haft en låååååång dag but my guys (1D) tog mig igenom den! Mina kära vänner också, särskilt min kramälskande Sussi!
Just nu mår jag fan illa, vet inte om det beror på my girl problem eller nått men mår illaaaa och det tycker jag inte om! Har idrott och hälsa imorgon, 2 prov och allt, fml denna vecka!
¨
Åhhh såg nyss Nialls tweet på sveriges största 1D blogg! Åhh så söööt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback