Those cheap pencils with erasers that screw up the paper more than the mistake you want to erase.

Jaha Eskisltuna, det gick visst inte så bra i finalen. Sveg vann, för er som inte fatta haha. Ni har väl hört det där om ettan förlora, tvåan vann..? ;)
¨
Imorgon blire bild vid 08.20, och jag har såååå långt att gå till skolan nu :o Måste gå typ 5 hela minuter sen är jag på skolan! Haha skämt åsido, bor nu (när jag är hos pappa) ca 2 minuter ifrån skolan! Jäkligt skönt kan jag bara säga. Okej kommer bara gå i stålfors i ca 4 månader (omg, slutar 9an om fyra månader, går i gymnasiet om 6 månader!!!) till sen gymnasiet, men det blir bra sista fyra månader på stållan! Okej, ska kolla på nån serie nu sedan bums i säng!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback