Using a different word because you can't spell the word that you originally wanted to use.

Såå spanska läxa - ceck, hämtat min parfym - check, handlat - check, svenska nationella - check & check, ja. Jag har gjort mycket idag jag! Eller kanske inte men det känns som det haha! Just nu är klockan 23.16 och jag ska välja ut kläder tills imorgon! Jag vet redan vad jag ska ha på mig men åhh vad jag blir irriteraaad! En av mina koftor gick sönder för länge sedan och jag gillade verkligen den och den skulle passa perfekt med det jag tänkte ha på mig imorgon och jag har inte köpte en ny sådan kofta! Dumma mig :( Måste verkligen gå till stan och köpa nya kläder! Får dra med mig Qui eller någon! Eller om jag går själv? Har aldrig gått på stan själv för det känns så jävla mobbat men kanske på tuna park? Vi får see! Okej godnatt på er!
¨
PS: Om det är någon som undrar vart jag köpt min Justin Bieber parfym så är det HÄÄÄÄÄÄÄR!


hahahaha "får dra med mig Qui eller någon". ska jag ta det som en komplimang? jo men jag kan gå med dig.

2012-02-10 | 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback