We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.

Jag är sämst på att gå och lägga mig. Först var jag inne i badrummet i 40 min och fixade mig för sängen men sedan sätter jag mig framför datorn när jag är klart istället för att sova. Så gör kag alltid. Jag är data/tv/godis/choklad/fanta/sov/serier/socker-beroende. Jag är beroende av mycket saker, dock ej bra saker. Önskar jag var beroende av typ träning och pluggning. Men nej jag suger på dom sakerna. Jag är sämst på bra saker, nyttiga saker och bäst på dåliga, onyttiga saker. Dock är jag och har alltid varit bra på att äta grönsaker och frukt! Älskar det!
¨
Nej, nu är klockan snart halv 1 och jag ska upp om 6 ½ timme och det tar en stund innan jag somnar! Så nu, godnatt - på riktigt!


svar: hahaha det står vänskepp eller hur? hahah tack! ;P

2012-02-27 | 06:15:50

HAHAHHA FAN VAD SANT! ibland är du för skön

2012-02-27 | 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback