What starts with F and ends in UCK? Firetruck.

Mina släktingar : (från vänster) Min mormors kusin Bob, min mormors lillasyster Kajsa, mannen i grått i bakgrunden är hennes man Ulf, Bobs fru Kathy, min mormors kusin som jag inte kommer ihåg vad han heter haha..
¨
Vet ni vad jag just fick lust? Att åka och hälsa på mina släktingar i USA.. Bob och Kathy är från USA och alla träffades för första gången sommaren 2010. Dom hade släkt forskat och då sett att vi var släkt med dom så dom kom från USA till Sverige för att hälsa på oss och ta reda på mer om våran och deras släkt. Det var jag, mamma, Kajsa, Ulf, mormor, morfar, mormors kusin vars namn jag inte kommer ihåg och hans fru och så dom från USA., Kathy och Bob. Dom var jätte snälla och sa att vi kunde komma till dom i USA när vi ville, men typ 2 år har gått och vi har inte åkt dit.. Dom bodde inte i LA eller Miami eller NY utan typ i Detroit eller nått. Kommer inte riktigt ihåg. Men jag har aldrig varit i USA och jag vill verkligen dit!
¨
Men inte iår, utan i år blir det London och Thailand eller Italien! Jag är glad att jag iallafall får åka utomlands, 2 gånger också! London blir det 11e landet jag besöker (utan att räkna med Sverige) och om vi åker till Italien blir det det 12e! Thailand var jag ju i för typ 3 månader sedan men jag har ändå världens beslutsångest över om jag ska välja Italien (då åker vi till Rom) eller Thailand (samma ställe som förra gången, Phuket)!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback