When I say everyone, I mean two or three people.

Mitt favvo godis! Sockerbitar heter dom, och vad gillar jag inte som innehåller socker?!
¨
Då har man varit i ICA och köpt godis! Mamma gav mig 50 att köpa för, gick på 70 haha! Som tur va tog jag med 40 kr extra. Dom har höjt priset på godis sen jag var där sist! Haha får väll ta och käka upp lite innan mamma kommer hem.. Det var säkert mina sockerbitar (dom på bilden) som kosta mest. Dom fyllde typ upp en tredjedel av påsen x)
¨
Iallafall det jag tänkte blogga om var en skit läskig kille som stod framför mig i kön! Han såg lite bekant ut men jag vet inte vartifrån. Iallafall han typ vände sig om halvt mot mig och stirra på mig i några sekunder och flina. Han var typ 20, över 18 iaf för jag såg att han köpte Red Bull. Skit äcklig, jag typ sprang hem så han inte skulle följa efter mig eller nått haha! Jag vet, han skulle inte göra det men när jag är ute själv när det är mörkt och särskilt nät jag är ensam hemma så blir jag skit paranoid. Haha..
¨
Aja, klockan 20.00, alltså om typ 40 min är det Melodifestivalen och först ut var mr. Banan! Sedan några andra jag inte kommer ihåg haha...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback