Whenever I'm depressed, I like to cut myself............... a nice, big piece of cake.

Så skönt att sluta tidigt på onsdagar! Och bra lektioner är det också, t.o.m matten är okej bara för att vi slutar så tidigt! Nu ska jag iallafall plugga matte, kolla serier/tv/data m.m!
¨
Visst är det härligt väder ute?! Man får riktiga vårkänslor! :D Jag har slutat använda min vinter jacka och går nu runt med en munktröja och skinnjacka! Och en halsduk, så egentligen har jag mer kläder på mig än med bara vinterjackan men det är så skönt ändå haha!
¨
Just ja, jag får inte glömma! Gissa vem som fyller år imorgon?!?!? Jo, JUSTIN BIEBER! :D Han fyller 18 fucking år! 18! Så idag ska jag även rota i hela min garderob och se om jag har något lila, dock ser det mörkt ut för jag tror verkligen inte att jag har några lila kläder! :(
¨
Aja, ska fixa och dona nu så hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback