Writing ''etc'' on test cause you don't remember any more examples

Har nyss varit och storhandlat med pappa! Vi har varit i Elgiganten, Willy:s, Jula och Rusta. Var även in en snabbis på Stavangergatan för att kolla om en sladd låg där. Åh just ja, va på djuraffärn på Lovegatan också och köpte hundmat. Vi har gjort massor idag känns det som! Eller det har jag. För i skolan från 08.20 - 16.00 sedan var jag med Melissa och Jessica här en stund sedan iväg med pappa och är hemma nu, klockan 8. Packade upp alla varor också medans pappa var ute med Gimmie.
¨
Idag ska jag tamefan gå och lägga mig tidigt så jag får sova ut för imorgon är det mitt första nationella prov!!! Är lite små nervös sådär, men eftersom det är i svenska så kommer det säkert gå bra!
¨
Okej, men ska ta och äta lite pizza från igår! Hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback