A lot of wierd shit is going to happen when pigs fly.

¨
Skit chill dag idag, inge fel alls på den! Skönt att ha startat helgen med den här fredagen :)
Alla lektioner var sköna, inge press, rasterna var chill, hemkunskapen blev det skit god mat på, vampire diaires avsnittet var skit bra :D, paella + efterrätt som mamma gjorde var skit god och kollade på The Hangover med mamma och den filmen är ski bra, så ja en toppen skön fredag idag var det! :D That's the way I like it!
¨
Nu ska jag antingen börja läsa Mietek Grocher's bok (jag veet, jag har inte börjat än!) men jag vet inte, jag känner inte för att läsa nått sådant sorgligt idag så ska nog bara kolla på en film :)
¨
Btw, ser ni att jag har lagt in smilisar i min blogg? :) Jag har alltid gillat dessa smilisarna på bloggar så ska testa och se om de funkar för mig! :D


sv: finare än ditt!!!! och smailisarna är skiiiiit fula.............</3

2012-01-21 | 01:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback