Cashier: have a nice day. Me: don't tell me what to do.

Kul, jag är sjuk igen! Mådde illa igen igår kväll och imorse, så jag är hemma idag. Och det enda lilla som kunde göra min sjuka dag bättre var ett nytt avsnitt av The Vampire Diaires men det var en mini paus på två veckor, så nästa vecka kommer det ett nytt avsnitt. Tydligen många (i hela världen) som inte visste det eftersom ''The Vampire Diaries'' ligger på tredje plats på mest sedda serier idag (på watchseries.eu), vilket det alltid gör när det kommit ett nytt avsnitt, då ligger den på 3e, 2a eller 1a plats, annars brukar den ligga lite längre ner men no new ep. Kollade försäkerhetsskull men nej. Tyvärr inte. Få vänta en heeel vecka till! :(
¨
Iallafall, tror jag ska sätta på en film och kolla. Om det inte är något bra på TV. Byebye!
¨
Btw, någon mer än jag som fick lite av en chock när dom gick in på blogg.se? :P Haha jag var inte beredd på det! men snyggt är det :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback