Deleting one 'ha' from your 'hahahhahaha' because you feel like it's too much...

Är feberfri nu! Eller ja, förhoppingsvis för jag ska till skolan imorgon. Kan inte missa mer, särskilt inte mer NO! Okej, har bara missat en NO lektion men det är mycket i 9an! Men ingen feber, är bara stel i kroppen och mitt huvud känns tungt p.g.a att jag haft feber och bara legat i soffan/sängen och kollat på TV/hållt på med datan i två dagar. Och jag som såg fram emot fredag då ett nytt Vampire Diaries avsnitt kommer ut, så kom jag på att dom har en ''mini paus'' tills nästa fredag för CW (som jag trooor kanalen heter, om det inte är typ FOX..) ska visa en film! Hur dumt är inte det?! Så måste vänta en heeeel vecka till innan nästa avsnitt. Kuliigt.
¨
Och vad som är ännu mer kuligt är att min data nu är sönder. Min pekplatta är sönder, den avlånga ''knappen'' som ska vara höger/vänster klickare, ja den vänstra är oklickbar nu. Vet inte vad som hänt, det var inte så igår och har haft den avstäng under natten och den var så imorse, alltså den har typ tryckts ner eller nått? Måste lämna in den på lagning... Känner mer för att köpa en ny dator men jag vill hellre ha en ny mobil. Tror jag. Knapparna på datan är rätt sega nu också och jag har bara haft datan i typ två år och jag har aldrig, ALDRIG tappat den i golvet eller någonstans! Skit dator säger jag bara! (Åh och om i undrar hur jag ''styr'' datan nu så måste jag använda musen hela tiden, kan inte ta bort den för måste ha musplattan avstängd eftersom vänster klickan är nedtryckt så blir det bara fucked up. Kuuuuligt!) Well, godnatt på er och hoppas ni har mer tur än mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback