I accidentally typed ;) instead of :) and now it's awkward...

Så, vad har jag gjort idag? Jo dator och Wii haha. Inte den bästa kombinationen direkt, det har gett mig huvudvärk :( Inte bra alls. Och imorgon så ska jag, Qui, Lidia och Madde till Öppet Hus på John Bauer, Real, Mikael Eliasson och något mer gymnasium men kommer inte ihåg vilket. Klockan halv 10 ska jag vara vid Qui, för kvart i ska vi möta Madde och Lidia vid MC och så öppnar det klockan 10! På en fucking lördag. Men vi måste gå tidigt för att hinna med alla, för alla är samtidigt, förutom Real som är från 13, när alla andra slutar.
Jag ska kolla på Real, deras pogram verkar bra, till mitt andra eller trejde handsval. Det är om djur nämnligen och jag skulle inte alls ha något emot att jobba med djur!
¨
Nej, nu ska jag sätta på mig pyamas och borsta tänderna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback